יום שני, 29 באוקטובר 2012

מסיבת בלוג!

המסיבה נדחתה, שימו לב, המסיבה נדחתה!

קחו פנסים ותרמילים, כי אנחנו יוצאים למחנה! בואו לשבת ביחד סביב המדורה ולספר בדיחות וגם סיפורים מפחידים, או סתם להסתלבט בפינת המנוחה! 

שימו בגדי ים, קחו גלגלי הצלה, כי אתם יוצאים למסיבת בריכה!
תוכלו לשחות בבריכת המיקי מאוס או סתם לשבת להשתזף בצד!

הגיע הערב, ואתם רוצים לבלות! בואו למסיבה הכי שווה באי! אורות, דיסקו, מוזיקה, ולא לשכוח, פופקורן! אפילו גישת VIP למימד הקופסאות!


צ'ופרים!

גישה למימד הקופסאות!



צילום סרטון על המסיבה + בימוי דרך צאט האתר  + העלאה ליוטיוב ולבלוג קלאב פינגווין הישראלי!

הייתם באים? אם כן,
תגיבו לי  כאן!

41 תגובות:

  1. אבל איפה ניפגש ונלך לבית שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. בבית שלי. אני פותחת אותו כך שברגע שתגיעו תוכלו להכנס אליו.

      מחק
  2. איך אני אגיע לבית שלך את לא ברשימת החברים שלי !

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל מי שלא מבין, הבית שלי יהיה פתוח לכולם!

      מחק
    2. הוא התכוון לשאול באיזה מקום את תחכי כדי שנוכל להיכנס לבית שלך?

      מחק
    3. אני אומר אתזה בפעם המאה, אני מחכה בבית שלי! ברגע שתבואו תיכנסו אל המפה ואז אל רשימת הבתים ומשם אל הבית שלי.

      מחק
    4. אע פשוט לא הסברת את זה בצורה מסודרת

      (אבל זה לא אומר שאני לא מגיעה :) )

      מחק
    5. עכשיו גם אני הבנתי
      נ.ב
      אני הייתי אנונימי אז אם אני אכתוב תגובה כבר יהיה כתוב לא אנונימי
      אני הייתי זה שכתב באיזה מסך ניפגש ואז הסברתי שזה חדר

      מחק
    6. אני הייתי האנונימי שכתב שמסך זה חדר ושאני בכתה ח'

      מחק
  3. באיזה מסך ניפגש?
    כי אנחנו צריכים שאת תהיי שם ותחכי לנו שניכנס לבית שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. מסך זה אומר חדר
      התכוונתי לחדר שבו ניפגש .
      מה את לא יודעת?
      בת כמה את בכלל?

      מחק
    2. מסך זאת אומרת חדר
      באיזה חדר למשל:
      העיר, הנמל, החוף ועוד..
      הבנת?

      נ.ב
      אני שמרתי את האתר בסרגל הכלים שלי בgoogle chrome אז אני נכנס לאתר שלך כל יום איזה הרבה פעמים אז אני ממש מצפה להרבה עדכונים.

      מחק
    3. הבנתי למה אתה מתכוון, אני רק לא יודעת מי חוץ ממך קורא לזה "מסך". זה ממש לא קשור לגיל, כי רוב הסיכויים שאני יותר גדולה ממך או בערך בגיל שלך כי אני בת 14. בכל מקרה, כמו שכבר שאלו אותי, אני אחכה לכם בבית שלי שיהיה פתוח לכולם שאליו תוכלו להכנס דרך רשימת הבתים שבמפה.

      מחק
    4. אני בערך איתך באותו גיל
      אני בן 13 וחודשיים
      כבר כתה ח' ואת בטח בכתה ט' או י'

      מחק
    5. האמת היא שגם אני בכיתה ח'...

      מחק
    6. יש לי שאלה,
      איך עשית את האתר הזה?
      איך בנית אותו?

      מחק
    7. איך עשית את העדכונים בעמוד למעלה שזזים

      מחק
    8. וואו ילדה בכתה ח שמשחקת בקלאב פינגווין זה לא צפוי

      מחק
    9. תתפלא אני מכירה עוד הרבה ילדים בגילי שמשחקים.

      מחק
    10. נכון לילי צודקת כפי שאתה רואה גם אני אמרתי שאני בכתה ח' ויש כמה ילדים בכתה שלי שגם משחקים.

      מחק
    11. רגע רגע רגע, עוד לא אמרת באיזה מקום נפגשים כי מאיפה ניכנס לבית שלך?

      מחק
    12. טוב זה כבר מתחיל ממש לעצבן. אולי לפני שאתם מפרסמים תגובה תראו אולי כבר שאלו את זה מלא פעמים בתגובות קודמות?! אמרתי ואני אומר שוב, הבית שלי יהיה פתוח לכולם כך שברגע שתגיעו לקלאב פינגוווין תוכלו להכנס אליו באופן חופשי ושם אני אחכה לכם.

      מחק
  4. אני בטוח באה אני מנויה וזה יהיה הכי כיף

    השבמחק
  5. אדיר רק מה שחבל זה שהממידים חסומים עד למסיבת אחד באפריל זה מעצבן בטירוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת הם ממש לא חסומים אני היום נכנסתי אליהם.

      מחק
    2. לא אני מתכוון מימד הסודה או הדברים האלה לא הכניסה למימדים

      מחק
    3. כמובן אבל המימד עצמו פתוח.

      מחק
    4. כן אני יודע רק התאריך שבתמונה הראשונה זה התאריך שהמסיבת בלוג נדחתה אליו? כי זה יוצא בדיוק בבלאק אאוט יכול להיותואם כן כדאי לך להזיז את זה יום אחורה

      מחק
  6. וואו יהיה כיף :) אני בטוח באה

    השבמחק
  7. לילי, אני מאוד אשמח לבוא :) ואני בטוחה שיהיה כייף!

    השבמחק
  8. לילי מה זאת אומרת בימוי דרך האתר?

    השבמחק
    תשובות
    1. בימוי דרך האתר זה אומר שאני אגיד לכם מה לעשות דרך הצאט של האתר.

      מחק
  9. אבל יש לי צ'אט סגור :(
    אני לא אוכל להגיד הכול :(

    השבמחק
    תשובות
    1. מה זאת אומרת צ'אט סגור?

      מחק
    2. אני יכולה להגיד רק לפי התבניות

      מחק
    3. חחח לא לא הבנת, לא בצ'אט של קלאב פינגווין, בצ'אט של האתר!

      מחק
  10. לילי
    מתי המסיבה?
    אני מאוד אשמח לבוא וגם תפגשי אחד מהאנשים הכי וותיקים במשחק :)
    פרטים ואני שם

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: