יום שישי, 23 בנובמבר 2012

קלאב פינגווין הוחשך וכוסה בשלג!

היי כולם! סליחה שלא עדכנתי הרבה זמן, אבל, הנה עדכון קצרצר!
הרברט השתלט על הקלאב פינגווין לפני כשבוע וביינתים, הוא הוריד לו את הטמפרטורות וכיסה אותו בשלג כמעט עד הסוף!!
הנה החדרים שכוסו:











אם תלכו לעיר, תיראו שמד החום של האי ירד בצורה משמעותית!

לדעתי זה טיפה מוזר.... זה ידוע שהרברט הוא דוב קוטב שאוהב חום, הרי באחת המשימות הוא הראה את סיפור חייו בו ראו שהוא רצה להגיע למקום חם אך בטעות הוא הגיע למקום קר, אבל עכשיו קלאב פינגווין מראה לנו עובדות קצת שונות... בכל מקרה, אני מקווה שצוות הEPF שנותר יצליח להתגבר על הבעיה :)
זה הכל! מה אתם חושבים? 
הגיבו את דעתכם כאן!

3 תגובות:

  1. אני מקווה ורק דודה אנתרתיק נישארה אני מקווה שתיסרוד לבד

    השבמחק
    תשובות
    1. בצהריים אני אפרסם פוסט על מה שקרה לה

      מחק
    2. וזה באמת היה o_o
      (ראיתי את הסרטון)
      נ"ב: מתי תפרסמי את הסרטון על המסיבה?
      (לא שאני רוצה להלחיץ)

      מחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: