יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

חדרי חג המולד!

היי כולם! היום סופסוף - הגיע חג המולד!
לכבוד החג השתנו כמה חדרים בקלאב פינגווין לכן רציתי להראות לכם כל אחד, אבל לפני זה, המפתח לכל החדרים:


המפה

אז... אפילו את המפה שינו! אתם יכולים לראות שהחשיכו אותה מעט וגרמו לאורות שנמצאים בעיר, בכיכר, בכפר הסקי, בדוג'ו, באיצטדיון, במפרץ ובמגדלור לזהור ולבלוט! ולמעלה מודעה שמובילה אל המאפיה, שהיא בעצם עשויה מעוגיה!

ואחרים שראינו את המפה, הגיע הזמן לראות את החדרים ששונו לכבוד החג!


המפרץ

כמו שאפשר לראות, למפרץ יש עדיין אווירה של חוף ים טרופי, אפילו די דומה למה שהיה בחג מקדש הפירות, אך הוסיפו כמה מנורות, קישוטים וכובעים של חג המולד.

היער

כמו שאתם רואים, ביער שמו משהו שנראה קצת כמו אממ.. לול? אורווה? רפת? משהו שיש בחווה כנראה. יש כאן אפילו מסלול מרוצים!

המכרה

את המכרה לא קישטו יותר מידי כמו בדרך כלל, רק הוסיפו כמה מנורות ואיש שלג וסוכריה שיוכלו להקפיא.

הכיכר

את הכיכר כמו בכל חג קישטו הרבה ויפה, קישטו את כל הבנינים ואפילו הוסיפו מודעה ודוכן מטבעות לשינוי. הדבר היחיד שמוזר פה זה שאת הכיכר כבר שידרגו, אז למה הם לא שידרגו גם את הפאפל והשאירו אותו בסגנון הישן?

הפיצריה

השנה העיצוב של הפיצרייה מעט מאכזב. בכל שנה הם שמים שולחן מלבני וארוך שערוך לכבוד חג המולד, ושאפשר להחליף בו את הדגים וגם את העוגות שהיו אז. השנה הם הלכו על עיצוב טיפה שונה ,אבל, עדיין יפה מאוד.

מבצרי השלג

אז, כמו בכל חג בקלאב פינגווין שבו הופכים את היער או את מבצרי השלג לחדר החשוב ביותר, החליפו את מבצרי השלג למקום בו יש מאפיה בה אפשר לאפות עוגיות וקבל תמורה על מטבעות לשינוי, ועל זה יהיה פוסט שלם. אם תראו גם הוסיפו לו מד אחוזים של מטבעות לשינוי ומעל זה את כמות הכסף שנתרם!

העיר

את העיר כרגיל עיצבו וקישטו בצורה מלאה ויפה מאוד. כמו בכיכר, שמו בה מודעה ודוכן מטבעות לשינוי.

חנות הבגדים

חנות הבגדים היא אחת החנויות שלא הרבה מעצבים לכבוד חג, אבל כנראה שבגלל שחג המולד הוא החג הכי מושקע של קלאב פינגווין, החליטו לעצב אותו בצורה מאוד מיוחדת. הפכו אותו ל - חנות צעצועים! מסלול מרוצים ענק באמצע החנות, רכבת צעצוע שנוסעת למעלה, וצעצועים מפוזרים בכל מקום! ללא ספק, השנה קלאב פינגווין השקיעו ממש בחדר הזה.

בית הקפה

מאוד אהבתי את עיצוב בית הקפה השנה! הכל מקושט, כיסאות מסוכריות, פשוט חמוד! וגם פה שמו מד אחוזים ומד כסף! הדבר היחיד שאכזב אותי זה שהשנה בניגוד לשנים קודמות קלאב פינגווין לא שמו חנוכיה וסופגניות כדי להזכיר גם את חנוכה, אבל חוץ מזה, הכל יפה!

הנמל

את הנמל עיצבו קצת אחרת, פחות חג המולד ויותר קור! החליטו להקפיא אותו לגמרי והאמת, יצא ממש מגניב! מאוד אהבתי את הרעיון!

החוף

לחוף השנה משום מה הוסיפו מבצרי שלג לתחרות של אדומים נגד כחולים! וכרגיל כמו בכל שנה, הספינה של רוקהופר עגנה שם! שמו שם גם מין פתח כזה עם גשר לאזור הקפוא. מבחוץ המגדלור מעוצב יפה מאוד, אך הדבר שהכי אכזב אותי השנה זה שלא שמו בו את ערימות הכסף שמתמלאות בעקבות פרויקט מטבעות לשינוי, שלאט לאט גדלות וגדלות עד שהן ממלאות את המיגדלור ואת המנורה שבקומה השניה. דבר נוסף שאיכזב אותי זה שגם את המקום בו פגשתי לראשונה את רוקהופר בזמן חג המולד - הקומה השניה, לא שינו! תמיד היו מחליפים את המנורה למנורה ורודה כזאתי והיו מקשטים את הקומה. אני חייבת להודות - מאכזב.

הר הסקי

את הר הסקי לא קישטו יותר מידי, שינו קצת את עמוד השלטים, קברו כמה צעצועים בשלג וזהו. מאכזב קצת.

כפר הסקי

את כפר הסקי עיצבו בצורה יפה ומיוחדת מאוד השנה! שמו בו דוכן מטבעות לשינוי, הוסיפו ממתקים, ואפילו הפכו את הבקתה למקום שנקרא המשרד של סנטה! שמו לידו מין כרכרה כזאת שאליה קשורים קולרים בהם יכולים לשבת פאפלי אייל ו"לגרור" את הכרכרה! יפה מאוד!

המפקדה 

השנה, באופן מוזר מאוד, גם את המפקדה שינו! רואים את המנורות שקישטו מסביב לה (תוכלו לראות בתמונה של כפר הסקי) והוסיפו לה מוזיקה! הגיע הזמן!

הבקתה

השנה הפכו את בקתת להעץ ל"משרד של סנטה"! שמו בו עץ חג מולד ענקי, קישטו את האח בקישוטי חג המולד, ושמו כיסא גדול שאם לוחצים על המצלמה אפשר להצטלם ולקבל רקע! וכמובן שלא נשכח את מה שיש בעלית הגג שזה... חכו ותראו...

עליית הגג

עליית הגג היא עוד אחד מהחדרים שלא נוגהים לקשט, אבל השנה, היא לא אחרת מאשר - הכרכרה של סנטה! אפשר לעשות כאן דברים רבים ואפילו לקבל מתנות ועל זה יהיה פוסט שלם!

הדוג'ו

גם הדוג'ו הוא לא מקום שנוהגים לקשט בעיקר מבחוץ, אבל השנה שמו כובעים לפאפלים ומילאו אותו במנורות לכבוד חג המולד!

האי הבודד

והנה הגענו לחדר האהוב עליי בכל שנה בחג המולד - האי הבודד. כמו שאתם רואים אני לבד באי, אבל כשיש כאן הרבה אנשים קורה משהו נפלא! בקרוב פוסט שלם!




אז... אלו כל החדרים! חג המולד הגיע וקישט את כל קלאב פינגווין בקישוטים מתוקים, זוהרים וקפואים! איזה חדר מסיבה אתה הכי אוהבים?
ובכלל, אהבתם את הפוסט?
הגיבו את דעתכם כאן!

4 תגובות:

  1. פוסט מושקע לילי! (:
    אני אהבתי הכי את הנמל

    השבמחק
  2. אתר מענין ויפה.איך האזורים נראים לרוב?אני נרשמתי רק לפני כמה ימים אז אני לא יודעת....

    השבמחק
  3. ככל הנראה הם ישתנו למצב הרגיל שלהם היום. אם את חדשה באתר, את מוזמנת להכנס לפה מידי יום ולקבל עדכונים ומידע על מה שמתרחש ועומד להתרחש :)

    השבמחק
  4. את עליית הגג כאילו דה

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: